2014. április 9., szerda

Szafari kollekció 2.

Az előző bejegyzésemben kiderült, hogy a "Giraffe" Soap nem sikerült valami jól és újra kellett öntenem ezért volt nincs.
Mindenképp megszerettem volna próbálni újra, most más természetes színezéket használva CP eljárással (hideg eljárás). Másik receptet választottam hozzá az előzőben több volt a folyékony olaj és kicsit szét folyt a minta. Most "keményebb" olajokkal dolgoztam aminek meg is lett az eredménye. Gyorsabban sűrűsödött a puding, mire belekerült a kávé amivel elszerettem volna érni a barna színt, addigra szinte csak kanalazni lehetett, ráadásul nem is lett olyan barna mint akartam, ezért tettem még bele kakaót is, hátha nem lesz semmi baja, hisz úgy sem teszem sütőbe.
Na szóval a mintázás most nagyon nehézkes lett, mert túl kemény volt már a puding mire rákerült a sor. Minden lett csak zsiráf mintás nem, inkább egy elbénázott pókhálóra hasonlít. :D


Ráadásul, hiába nem tettem be a sütőbe, magától elkezdett átgélesedni, próbáltam menteni a menthetőt jól betakargattam, hogy az egész egyszínű legyen, de csak nem akarta azt amit én. Így megmaradt a szép nagy barna folt a háromnegyedén ami felszeletelés után egész jól néz ki, persze a zsiráf mintától nagyon messze áll.

Ez is baba púder illatot kapott.. hmmm annyira finom. :)
Mivel ezt most nem tettem sütőbe és nem gélesedett át teljesen ezért ez csak 4-6 hét múlva lesz használható, addig használom azt a rengeteg másikat amit felhalmoztam.
Nemsokára töltök fel képet a feldarabolt szapiról, még ki kell találnom neki egy nevet, ha már "Giraffe" Soap ebből sem lett. :D


Összetétel:szappanosított pálmazsír, kókuszolaj, napraforgóolaj,extra szűz olívaolaj,erős kávéfőzet, kakaópor, illatolaj