2014. január 19., vasárnap

Noir & Valentin Soap

Időközben elkészült két új szappanom, amiket egyszerre készítettem. Az alap összetétel azonos csak az adalékok különböznek.
Az egyik a "Noir" szappan ami gyönyörű fekete színű lett az aktív széntől. Zsíros, pattanásos-aknés bőrre szántam ezért tettem bele teafa illóolajat ami kiváló fertőtlenítő, gyulladáscsökkentő, gomba,-baktérium,-vírusölő és még az immunrendszert is erősíti.Az aktív szén a pórusok mélyére hatolva tisztítja azt, magához vonzza a szennyeződéseket, méreganyagokat, megszünteti a zsíros bőrre jellemző fényességet. Szóval ez a szappan jó megoldás lehet azok számára akik a fent említett problémákkal küzdenek.


Összetétel:szappanosított extra szűz olívaolaj, kókuszolaj, pálmaolaj, napraforgóolaj, finomítatlan shea vaj, orvosi szén, 100%Os tisztaságú teafa illóolaj.

A másik szappan a Valentin nevet kapta a belekerült szívecskék miatt amiket korábban készítettem. Úgyis mindjárt itt van Valentin nap. :)
Ebbe a szívecskéken kívül tettem még egy kevés rózsaszín agyagot, hibiszkusz virágzatot és finom geránium illóolajat. Ezét kiváló a normál vagy száraz bőrüeknek.


Összetétel:szappanosított extra szűz olívaolaj, kókuszolaj, pálmaolaj, napraforgóolaj,finomítatlan shea vaj, rózsaszín agyag, hibiszkuszvirágzat, 100%os tisztaságú geránium illóolaj.

Ezeket is CPOP eljárással csináltam, de most nem volt olyan sikeres mint a Mákos-citromfüvesnél. A figyelmetlenségem miatt véletlenül 120 fokos sütőbe tettem több mint fél órára, ez nem igazán tetszett a Valentin szappannak ami látszik is rajta. :/ Szerencsére a Noir-nak meg sem kottyant ez a hőség. :)