2014. március 11., kedd

Confetti Soap

Bemutatom a legújabb szappanom! (aminek elkészítését végig bénáztam.:D ,nem olyan lett mint szerettem volna, kiborult a puding és a konyha fele szappanban úszott, majdnem elfelejtettem az illatot beletenni, így csak a szappan felébe került)

Igaz, hogy nem pont olyan lett mint terveztem, de azért így is tetszik.
Az eredeti ötletet egy szappanozó kollegina által ajánlott "Confetti" (konfetti) nevű szappan adta, aminek az a lényege, hogy egy vagy több előzőleg elkészített és az aktuális alapszíntől eltérő színű szappanokat kell lereszelni és azt belekeverni az új szappan masszába. A bibi az, hogy kis lyukú reszelőn reszeltem, de nagy lyukún kellett volna, hogy érvényesüljön a konfetti mintázat, sajnos erre csak akkor jöttem rá, amikor felszeleteltem a kész szappant. Most már ezt is megtanultam, legközelebb olyan lesz mint lennie kell. :)Minden bőrtípushoz ajánlom.

Összetétel: szappanosított extra szűz olívaolaj, kókuszolaj, pálmaolaj, napraforgóolaj, shea vaj, kakaó vaj, white tea illat