2014. február 28., péntek

Kecsketejes 100% extra szűz olíva szappan Luxury Rose, Luxury Levander

Már hónapok óta szerettem volna kecsketejes szappant készíteni, de mivel télen nem igazán lehet kapni, mert a kis kecskéknek kell, így türelmesen vártam amíg hozzájutok egy kevéskéhez. Szerencsére nem kellett tavaszig várnom, mert a Németeknél találtam dobozos bio tejet. Úgy gondoltam ha már végre van, akkor belecsapok a lecsóba és rögtön egy 100% extra szűz olívás szappanban próbálom ki. Volt egy kis aggodalmam, de kaptam segítséget a szappanos társaktól így könnyebben ment mint gondoltam. /Ezúton is köszönöm nekik/ Mivel türelmetlenebb típus vagyok minden szappanomnak gyorsítok az érési idején. Ennél különösen fontos volt, mivel a tiszta olíva szappanok érési ideje körülbelül 6 hónap, amit lássuk be nem könnyű kivárni. :) Biztos ami biztos alapon csak fél adagot csináltam (6db), nehogy kárba vesszen, ha elrontom. Viszont ezt a fél adagot is muszáj volt kicsit feldobnom, ezért három féle készült belőle. Két darab levendula illós - levendula virággal, két darab geránium illós - szárított rózsabimbóval és két darab maradt teljesen natúr.
Ezeket a szappanokat minden bőrtípushoz tudom ajánlani, de különösen a száraz érzékeny, ekcémás bőr ápolására, babák fürdetéséhez és arcmosáshoz kiváló. Igaz, hogy nem habzanak olyan erősen mint más társaik, de gyengéd, krémes habjukkal ugyanolyan jól tisztítanak.
A kecsketejben megtalálható több mint 70 telítetlen zsírsav, A-, B1-, B2-, C-, D- és E-vitaminok.Elektrolit tartalma gyulladáscsökkentő, ezért alkalmas a bőrallergia, ekcéma és kiütések enyhítésére.
Nemcsak magas az ásványi anyag tartalma, de megegyezik a bőr védőrétegében találhatóakkal, így a belőle készült szappanok mindennapi használat alatt sem szárítják a bőrt. Lúgos kémhatású, így visszaállítja a bőr normál PH- értékét.
Alacsony olvadáspontja miatt már 37 Celsius fokon behatol a bőr mélyebb rétegeibe és könnyen felszívódik.
Az olívaolaj kiváló hidratáló, öregedésgátló és antioxidánsokban gazdag. Eredményesen kezelhető vele az ekcémás bőr is. Magas az E-vitamin tartalma, ez elősegíti a hámsejtek képződését és a bőr regenerálódását.
A levendula és geránium illattól még kényeztetőbbé válik a velük való tisztálkodás.
Összetétel:
-kecsketej, szappanosított extra szűz olívaolaj, 100%-os tisztaságú levendula illóolaj, levendula virág
-kecsketej, szappanosított extra szűz olívaolaj, 100%-os tisztaságú geránium illóolaj, rózsabimbó
-kecsketej, szappanosított extra szűz olívaolaj