2014. február 28., péntek

Inspiráció

Egy ideje sajnos nem tudtam írni. Elutaztam és a számítógépem is elromlott, de addig sem tétlenkedtem készítettem pár új szappant.
Mielőtt kitérnék az szappanjaimra elmesélem, hogy mi adott inspirációt a jövőben készülő szapikhoz :) Szóval elutaztunk, nem kell valami messzi tájra gondolni, csak ide mentünk a közelbe Német ország - Regensburgba. Természetesen a városnézés sem maradhatott el. Az egyik kis sétáló utcában akadtunk rá arra a kis kézműves szappan boltra ahol tátott szájjal néztem a gyönyörűbbnél gyönyörűbb illatos-színes szappancsodákat. Ez nem ám nem olyan egyszerű boltocska, ennek lelke van. Ami igazán különlegessé tette az a látványműhely ami az üzlet hátsó részében lett kialakítva. Amikor megláttam rájöttem, hogy igazán egy ilyenre vágyom, bár szerintem ez kis hazánkban a lehetetlennel egyenlő. Mutatok pár képet az üzletről, ezek nem a legjobb minőségűek, de amint megkapom a többi képet amit nem én készítettem, feltöltöm azokat is.
Ez pedig a kis látványműhely:
Elég inspiráló nem de bár? Szóval itt jött az elhatározás, hogy ezentúl készítek színes- illatos szappanokat, amikhez szappan színezőt és szappan illatokat fogok használni. Ezek igaz, hogy szintetikus szerek, de teljesen allergén mentesek, direkt szappanokhoz-kozmetikumokhoz lettek kitalálva, így bátran használhatja bárki. Ezektől a szappan nem veszít az ápoló hatásából, de így azoknak is kedvezhetek akik szeretik a vidám színes, különleges illatú szappanokat. Persze az sem elhanyagolható tényező, hogy így sokkal jobban kiélhetem a kreativitásomat. :)

A következő bejegyzésben bemutatom az újoncokat. :)